• Bicom Terapie Biorezonanta Alergii

Tratament cu biorezonanță pentru alergii

Tratamentul se efectueaza cu aparatul de biorezonanta Bicom si consta in aproximativ 15 sedinte in care se trateaza alergeni constatati la prima sedinta de testare.

• Terapie Biorezonanță Magnetică - Clinica Torus București

Tratament cu biorezonanţă pentru cancer și tumori

Cu ajutorul aparatului de biorezonanta Bicom Optima putem trata persoane care sufera de boli degenerativa, inclusiv cei care au urmat tratament de chimioterapie, radioterapie sau alte tratamente alternative/ complementare.

• Bicom Terapie Biorezonanta Autism

Tratament cu biorezonanță pentru autism și ADD/ADHD

Autismul este boala care afecteaza creierul; este o tulburare de neurodezvoltare fiind caracterizata prin deficiente sociale, cognitive si de comunicare.

Tratament cu biorezonanță pentru boli autoimune

Bolile autoimune sunt afecţiuni cauzate de un răspuns nepotrivit al sistemului imun împotriva propriului organism.

Tratament cu biorezonanță pentru boli digestive

In clinica noastra, tratamentul gastritei presupune inlaturarea cauzei (tratamentul bacteriei) in paralel cu aplicarea unor programe stocate in aparatul de biorezonanta Bicom Optima pentru acesta afectiune.

• Bicom Terapie Biorezonanta Infectii

Tratament cu biorezonanță pentru infecții

Terapia cu biorezonanta Bicom include un "circuit de inversare" care produce imaginea in oglinda a oscilatiei patologice, anuland astfel oscilatia electromagnetica a agentului patogen facandu-l inert.

Tratament cu biorezonanță pentru dureri

Datorita programelor de frecventa foarte joasa stocate in aparatul de biorezonanta Bicom Optima, se pot trata o diversitate de dureri care afecteaza calitatea vietii.

Tratament cu biorezonanță pentru renunțarea la fumat

Terapia efectuata in clinica noastra pentru renuntarea la fumat este unica si adaptata în mod individual, scopul fiind de a ajuta la indepartarea amprentei energetice a nicotinei si a altor substante chimice ale tigarii din corp.

Tratament cu biorezonanță pentru boli endocrine

Tratament cu biorezonanță pentru leziuni sportive

• Tratament cu biorezonanță pentru terapia chakrelor

Tratament cu biorezonanță pentru armonizarea energetică a chakrelor

Chakrele sunt centrele energetice ale corpului nostru. De obicei, când se face referire la "chakre" ne referim la cele șapte chakre principale, care sunt aliniate de-a lungul coloanei vertebrale.

Tratamente cu biorezonanţă pentru alte afecţiuni

In cazul in care suferiti de vreo afectiune care nu este mentionata in site-ul nostru, nu ezitati sa ne contactati pentru a obtine relatii suplimentare cu privire la tratarea acesteia cu aparatul de biorezonanta Bicom Optima.